Chais2025_Heb_and_Eng-web
ע 203 אור כהן, מירי שינפלד ממצאים נכון למועד כתיבת מאמר זה, טרם הושלם ניתוח הנתונים המלא. הניתוח הסטטיסטי המעמיק יבוצע לאחר השלמת איסוף כלל הממצאים. דיון מאחר שטרם הושלם ניתוח הנתונים, ניתן רק לדון בחשיבות ממצאי המחקר . ממצאים אלו יוכלו להדגיש את הפוטנציאל המשמעותי של למידה שיתופית מקוונת בקידום דיאלוג רב - תרבותי במערכת החינוך הישראלית. ממצאי המחקר יוכלו לספק תובנות חשובות למעצבי מדיניות חינוכית, במיוחד בהקשר של פיתוח תוכניות המקדמות דיאלוג רב - תרבותי ותפיסת מנהיגות באמצעות טכנולוגיה . מקורות מוטולה, אוסנת, אסף, מירב, & Asaf ) . 2019 (. למידה שיתופית בסביבה מתוקשבת . לקסי קיי , 12 )כסלו תש"ף , דצמבר 2019 (, עמ' 18-15 . שינפלד, מ' ) 2017 (. למידה שיתופית מקוונת באקדמיה. הוראה באקדמיה , 7 )אייר תשע"ז, אפריל 2017 (, עמ' 11-8 . שינפלד, מ' ) 2022 .( אתגרים בלמידה שיתופית מקוונת: מחקר הערכה מקדם הצלחה. רב - גוונים: מחקר ושיח , 22 , ) 157-180 .( Belli, S. (2018). Managing negative emotions in online collaborative learning: A multimodal approach to solving technical difficulties. Digit HVM Revista Digital D'humanitats , 22. Herrera-Pavo, M. (2021). Collaborative learning for virtual higher education. Learning, Culture and Social Interaction , 28, 100437. Hoter, E., Shonfeld, M., & Ganayem, A. (2009). Information and Communication Technology (ICT) in the service of multiculturalism. International Review of Research in Open and Distributed Learning, 10(2). Hoter, E., Shonfeld, M., & Ganayem, N. (2012). Tec Center: Linking technology, education and cultural diversity. I-Manager’s Journal of Educational Technology , 9(1), 19–22 . McCarron, G. P., & Yamanaka, A. (2022). Reflecting back and going forward: Promising pedagogical practices for culturally relevant/sustaining and equitable online leadership education. Journal of Leadership Education , 21(4), 1-20 . Ng, & Van Duinkerken, W. (2021). A crisis in leadership: Transforming opportunistic leaders into leaders that can be trusted. Journal of Management and Governance , 25(4), 1267–1288 . Shonfeld, M. (2024). Empowering children as messengers of peace: time matters. Intercultural Education , 1–20 . Strom, M. (2020). Authentic leadership and relational power increasing employee performance: A systematic review of "leadership and power" as a positive dyadic relationship. Journal of Small Business Strategy , 30(3), 86–101. Walther, J. B., Hoter, E., Ganayem, A., & Shonfeld, M. (2015). Computer-mediated communication and the reduction of prejudice: A controlled longitudinal field experiment among Jews and Arabs in Israel. Computers in Human Behavior , 52, 550–558 . Yukl, G., & Mahsud, R. (2010). Why flexible and adaptive leadership is essential. Consulting Psychology Journal: Practice and Research , 62(2), 81-93.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODc3OTcw