Chais2025_Heb_and_Eng-web
190 ע האם מורים תופסים הערכה מבוססת מערכת לניהול למידה כמטפחת יכולות של ויסות עצמי? )מאמר קצר( תכנון שלוש תת - קטגוריות זוהו בהתאם למסגרת של Zimmerman ) 2002 ,( )ראו טבלה 2 ( . טבלה 2 . תת - קטגוריות שנמצאו תחת מרכיב התכנון ממצאי טבלה 2 מצביעים על ה חשיבות בחשיפה תמידית של תלמידים ליעדים, משאבים ו ישגיהם הל לצורך תכנון . הלמידה בנוסף, ניכר כי תכתובת דוא"ל מהוות אמצעי זמין להתקשרות המקל את היכולת לתכנן , כפי שמודגם באיור 2 . איור 2 . דוגמה למאמץ יזום של הלומד ניטור שלוש תת קטגוריות זוהו בהתאם למחוון של Miedijensky ) 2023 (, כפי שמוצג בטבלה 3 . כיחות ש ציטוט לדוגמה תת - קטגוריה 94% (N=17) "הייתי אומר ש - 80% מהתלמידים השקיעו זמן לפני המבחן כדי לוודא שהם מוכנים. בדרך כלל אנו נותנים להם מספר פעילויות למידה מקוונות המקושרות באמצעות קנבס" ) IS_MR_18.4.23_B .( תכנון זמן ו מאמץ להשגת יעדים 61% (N=11) " הם יגידו, אתה יודע, אני עומד להחסיר את השיעור ביום שישי. אתה יכול לפתוח את זה )שיעור בקנבס( מוקדם, והם באמת עושים תוכנית " (IM_KG_13.6.23_C) . ראו דוגמה באיור 2 . מאמץ למידה יזום 44% (N=8) " אם זה מבחן רב - ברירה, אנו מאפשרים ניסיונות חוזרים. מבחן שונה. הם יחליטו אם הם רוצים לגשת מחדש ואז, הם יצטרכו להגיע ה לשע ת פרטני ולקבל עזרה. יכול להיות שיש איזשהו טופס שאבקש מהם למלא או עבודה להשלים . הם ממש מסתכלים על הציונים שלהם, וכך הם נשארים מעודכנים " .(IS_SB_14.4.23_A) אוטונומיה לקבל החלטות ולארגן משאבים בכדי להשיג יעדים
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODc3OTcw