Chais2025_Heb_and_Eng-web
ע 189 חגית הרן , שירלי מידז'נסקי אינדוקטיבי וסקירת מרכיבי SRL על - פי הספרות, תוך שימוש בטריאנגולציה לחיזוק אמינות הממצאים. שתי חוקרות סיווגו את הנתונים והגיעו להסכמה מלאה ) Creswell & Poth, 2018; Noble &Heale, 2019 ( . ממצאים בפרק זה מוצגות דוגמאות לביטויי SRL של תלמידים מתוך ה י גדי המורים הו מסמכים שנאספו. מתוך 100 ההיגדים שנותחו, הוגדרו חמש קטגוריות ראשוניות, המוצגות יחד עם התפלגותן באיור 1 . איור 1 . התפלגות מרכיבי ה - SRL כפי שמוצג בתרשים לעיל, קיימות עדויות ליישום של רכיבי SRL בקנבס, כאשר הדומיננטיים ביותר הם ניטור ותכנון. הכוונה לביסוס SRL מניתוח הנתונים עולה כי בתי - הספר במחוז פועלים כ"חממות" המספקות תנאים אופטימליי ם לפיתוח ה - SRL של התלמידים. בטבלה 1 מפורטים שלושה גורמים שזוהו. טבלה 1 . תת - קטגוריות תחת הכוונה לפיתוח SRL כיחות ש ציטוט לדוגמה תת - קטגוריה 56% (N=10) " לדוגמה, ב אלגברה בכיתה של הרמה ה בינונית...אנחנו לא צריכים להשתמש בכל 80 הדקות. יש זמן לילדים לעבוד איתי ולשאול שאלות. עבור כל השיעורים האחרים, הם יכולים לבוא לפרטני היומי או לפני ואחרי בית - הספר " (IM_KG_13.6.23_C) . שגרות מובנות ושיטתיות לפיתוח SRL 72% (N=13) "אנחנו מעודדים אותם, ואומרים שהם עתידים לעשות את זה הרבה בחיים, לכוון בעצמך, לעשות את הבחירות האלה. אומרים להם, אתה צריך לפקח על עצמך, לנטר את העבודה שלך ולהכין תוכנית משלך , איך אתה הולך לעשות את זה. זהו תרגול טוב. אנחנו עדיין הולכים להיות כאן כדי לתמוך בך" (IS_EG_4.4.23_A) . SRL זו מיומנות לחיים 89% (N=16) "לפעמים אנחנו נותנים ל תלמידים רק תזכורות קטנות באימייל. אומרים להם כל הכבוד שהכנת את שיעורי הבית שלך בזמן, זכור, זה לא רק עמידה בזמנים; אתה יכול להאט ולהשתמש בהערות שלך, במשאבים שלך. אלו מטלות תרגול. אם אתה לא בטוח בדברים, חפש אותם" ) IS_NM_25.4.23_B (. שפה והוראות המטפחות את SRL הכוונה לביסוס SRL 19% תכנון 23% ניטור 29% ניהול זמן 13% רפלקציה 16% n=100
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODc3OTcw