Chais2025_Heb_and_Eng-web
182 ע שילוב צ'אט מבוסס AI כמורה בשיעור תכנות לסטודנטים לתואר ראשון במדעי המחשב )מאמר ( קצר איור 1 . דוגמה לשאלות לבדיקת הבנת הלומדים בבוח ן שאלון: השאלון כל ל שאלות סגורות ושאלות פתוחות והכיל את החלקים הבאים: מידע דמוגרפי, ידע קודם בתכנות , ניסיון קודם ב שימוש ב - GenAI , שאלות על פעילות הלמידה שהם ביצעו, בחינת שביעות הרצון מהלמידה ושאלות פתוחות על חווית הלמידה. השאלות שבחנו את הניסיון הקודם של הסטודנטים בשימוש ב GenAI נלקחו והותאמו מתוך מחקרן של Amzalag & Kurtz )בשיפוט(. ניתן לראות הרחבה על מבנה השאלון בטבלה 2 . טבלה 2 . תיאור מבנה השאלון חלק שם משתנה המחקר מספר היגדים דוגמה להיגד סקלה מהימנות 1 ( משתני רקע גיל מגדר שנת לימודים בתואר 1-7 שנות לימוד ** 2 ( ידע קודם מספר יח"ל באנגלית 1- 5 מספר יח"ל באנגלית 1- 5 היכרות עם שפות תכנות 16 C # שימוש קודם בקבצי טקסט בתכנות 3 ( ניסיון קודם בשימוש ב AI * זמן שימוש ב - GenAI מספר דקות בשבוע – מעל שעתיים ביום שימושים ב - GenAI לצרכי למידה 10 פתרון תרגילים 1- 5 0.81 4 ( פעילות הלמידה * פלטפורמת למידה בזמן הניסוי בזום משך הלמידה * חלקים אלו נאספו רק ממשתתפי קבוצת הניסוי. ** חלק מהסטודנטים פורשים את התואר על מספר שנות לימוד *** השאלון הורכב מחלקים נוספים שאינם מוצגים בטבלה זו מכיוון שהם אינם רלוונטיים למאמר זה.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODc3OTcw