Chais2025_Heb_and_Eng-web

176 ע תמיכת רכזי תקשוב, שמירת שגרת הוראה ומעורבות מורים בלמידה מרחוק במלחמת 'חרבות ברזל' )מאמר קצר( בהשוואה ל מורים עם ניסיון קודם בהוראה מרחוק בתקופת סגרי הקורונה. המודלים הסבירו 29%– 34% מהשונות ב ין רמות פעילויות ההוראה וה למידה של המורים. אפקט המיתון מצביע על כך שניסיון קודם בהוראה מרחוק שנצבר ב תקופת הקורונה משפיע על הקשר בין תמיכת רכזי תקשוב למעורבות המורים. איורים 1–3 מציגים את ממצאי האינטראקציו ת והאפקטים המותנים ) conditional effects ( עבור שלושת סוגי פעילויות ההוראה . פעילויות הוראה ולמידה סינכרוניות איור 1 . פקט הא א ינטראקציה בין תמיכת רכזי ה תקשוב לניסיון ב הוראה מרחוק על מידת המעורבות של המורה בפעילויות הוראה סינכרוניות כפי שניתן לראות באיור 1 , בקרב מורים עם ניסיון קודם בהוראה מרחו ק, ההשפעה של תמיכת מדריכי התקשוב על פעילויות סינכרוניות הייתה לא מובהקת ) β =.088, p =.145 ( . כלומר, תמיכה מוגברת ממדריכי התקשוב לא השפיעה באופן ניכר על המעורבות של מורים שכבר רכשו ניסיון בהוראה מרחוק בפעילויות סינכרוניות . לעומת ל זאת, תמיכת מדריכי התקשוב הייתה השפעה חיובית ומובהקת על מעורבותם של מורים ללא ניסיון קודם בהוראה מרחוק ב פעילויות סינכרוניות ) β =0.479, p <.001 .( פעילויות הוראה ו למידה אסינכרוניות איור 2 . פקט הא א ינטראקציה בין תמיכת רכזי ה תקשוב לניסיון ב הוראה מרחוק על מידת המעורבות של המורה בפעילויות הוראה אסינכרוניות מהתרשים עולה כי אפקט האינטראקצי ה אינו מובהק . אולם אף על פי של תמיכת מדריכי התקשוב הייתה השפעה מובהקת גם על מ ורים עם ניסיון קודם בהוראה מרחו ק ) β =.247, p <.001 ( , ניכר כי בקרב מורים ללא ניסיון כזה הייתה השפע , ה חיובית ת מובהקת וחזקה יותר ) β =0.447, p <.001 .(

RkJQdWJsaXNoZXIy ODc3OTcw