Chais2025_Heb_and_Eng-web

ע xvii שילוב רכיבי ממשקים התומכים בהאצת למידה בסביבה של מציאות מדומה ללמידת אוצר מילים בעברית כשפה זרה דוד פסיג ) אוניברסיטת בר - אילן ( , גנית אשל קדמי )המכללה האקדמית רמת גן( , עדי אהרוני ) אוניברסיטת בר - אילן ( אימון מקוון כמרחב לפיתוח מיומנויות חברתיות - רגשיות של מורים: בחינה מחודשת של תיאוריית טבעיות המדיה כלנית ברנס )האוניברסיטה הפתוחה( , נעם לפידות - לפלר ) אורנים – המכללה האקדמית לחינוך, אוניברסיטת חיפה ( , אינה בלא ו ) האוניברסיטה הפתוחה ( ג 2 מושב פוסטרים 2 : ) צ'ייס אולם ( יו"ר: פרופ' מירי שינפלד ) מכללת סמינר הקיבוצים ו מכון מופ"ת ( למידה פעילה לעומת דיגיטלית: שיפור אנגלית אקדמאית בחברה רב - תרבותית אילנה שלומוב )הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל( יצ , פורה רקדזון )הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל( השפעת ChatGPT על למידה מותאמת אישית בקרב אוכלוסיות עם לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז טלי מדינה נוימן )סטארלי( השפעת לימוד שפה באמצעות אפליקציית Mondly על רכישת אוצר מילים ושיפור מיומנויות הדיבור בשפה הערבית הילין זעריר )המכללה האקדמית ר מת גן (, אתי לב )המכללה האקדמית ר מת גן ( טיפוח אוריינות בינה מלאכותית באמצעות סדנ ה חינוכית: הבנה ותפיסות אתיות בקרב תלמידי תיכון מור פרייברון - ישרים )הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל( רינת , ב' רוזנברג - קימה )הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל( אסטרטגיות לעיצוב מסגרת הוראה לשילוב אפקטיבי ואתי של בינה מלאכותית יוצרת בחינוך מדעי עידית גת )הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל(, מאיה אושר ) HIT מכון טכנולוגי חולון (, מירי ברק )הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל( שימוש בטכנולוגיית מציאות מדומה להפחתת התקפי חרדה אצל מתבגרת עם הפרעות רגשיות בטי שרייבר ) מכללת סמינר הקיבוצים(, ורד כהן ) מכללת סמינר הקיבוצים( שילוב רובוטים חינוכיים בגן הילדים : השפעות על התפתחות קוגניטיבית, חברתית ושפתית בת - אל אזולאי )מכללת סמינר הקיבוצים(, רוית סולימן )מכללת סמינר הקיבוצים(, איילת ויצמן )מכללת סמינר הקיבוצים( פתרון בעיות לפני הוראה ישירה: מנגנונים, שיטות יישום ותוצאות אילנה רם ) טכניון ה – מכון טכנולוגי לישראל( , ינון סתיו )המרכז האקדמי רופין טכניון ה, – מכון טכנולוגי לישראל( , פיראס רמדאן ) טכניון ה – מכון טכנולוגי לישראל( , ליסה בוסמן )אוניברסיטת פרדו, מערב לפ אי יט, אינדיאנה, ארה"ב( מסע אימרסיבי למאדים: תהליך למידה ייחודי בקורס אימרסיב ערן שפירא ) מכללת סמינר הקיבוצים(, איילת ויצמן ) מכללת סמינר הקיבוצים(, מור שטרית )מעצבת חוויית למידה(

RkJQdWJsaXNoZXIy ODc3OTcw