Chais2025_Heb_and_Eng-web

ע 165 מרב רוטרי - סבן, מירי שינפלד הבין - תרבותיות ) Binkley et al. 2012 ( . הממצאים תומכים בטענתם של דדה וריצ'רדס ) Dede & Richards, 2020 ( בדבר הצורך בשינוי פרדיגמטי באופן שבו מערכות חינוך מקנות ומעריכות מיומנויות . מגבלות המחקר כוללות את המדגם המצומצם ואת משך המחקר של שנת לימודים אחת. מחקרי המשך צריכים לבחון את יעילות המודל בקנה מידה רחב יותר ולאורך זמן, תוך התמקדות בהתפתחות היכולות המטה - קוגניטיביות של המשתתפים . המחקר תורם להבנת הדינמיקה המורכבת של למידה בין - תרבותית בסביבה דיגיטלית ומציע תובנות חשובות לפיתוח תוכניות חינוכיות המשלבות טכנולוגיה, פדגוגיה חדשנית ודיאלוג בין - תרבותי. הממצאים מדגישים את הפוטנציאל של סביבות למידה וירטואליות בקידום הבנה בין - תרבותית ובפיתוח מיומנויות המאה ה -21 ) Greenhow et al., 2019 .( מקורות Amichai-Hamburger, Y., & McKenna, K. Y. (2006). The contact hypothesis reconsidered: Interacting via the Internet. Journal of Computer-mediated communication , 11 (3), 825-843. https://doi-org.ezproxy.smkb.ac.il/10.1111/j.1083-6101.2006.00037.x Binkley, M. et al. (2012). Defining Twenty-First Century Skills. In: Griffin, P., McGaw, B., Care, E. (eds) Assessment and Teaching of 21st Century Skills. Springer, Dordrecht. https://doi-org.ezproxy.smkb.ac.il/10.1007/978-94-007-2324-5_2 Chen, J. J., & Yang, S. C. (2014). Promoting cross-cultural understanding and language use in research- oriented Internet-mediated intercultural exchange . Computer Assisted Language Learning, 29 (2), 262–288 . https://doi.org/10.1080/09588221.2014.937441 Dede, C., & Richards, J. (Eds.). (2020). The 60-year curriculum: New models for lifelong learning in the digital economy . Routledge. Garrison, D. R., Anderson, T., & Archer, W. (2010). The first decade of the community of inquiry framework: A retrospective. The Internet and Higher Education, 13 (1-2), 5-9. https://doi.org/10.1016/j.iheduc.2009.10.003 Greenhow, C., Galvin, S. M., & Staudt Willet, K. B. (2019). What should be the role of social media in education?. Policy Insights from the Behavioral and Brain Sciences , 6 (2), 178-185. https://doi.org/10.1177/2372732219865290 Harasim, L. (2017). Learning theory and online technologies . Routledge. https://doi.org/10.4324/9781315716831 Kartal, T. (2024). The Influence of Pedagogical and Epistemological Beliefs on Preservice Teachers’ Technology Acceptance in Turkey: A Structural Equation Modeling. Croatian Journal of Education: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje , 26 (2), 607-650. https://doi.org/10.15516/cje.v26i2.5313 Kereluik, K., Mishra, P., Fahnoe, C., & Terry, L. (2013). What knowledge is of most worth: Teacher knowledge for 21st century learning. Journal of digital learning in teacher education , 29 (4), 127- 140. https://doi.org/10.1080/21532974.2013.10784716 Krajcik, J. S., & Shin, N. (2014). Project-based learning. In R. K. Sawyer (Ed.), The Cambridge handbook of the learning sciences (pp. 275-297). Cambridge University Press. Larmer, J. (2015). Setting the standard for project based learning. A Proven Approach to Rigorous Classroom Instruction/ASCD . Pettigrew, T. F., & Tropp, L. R. (2006). A meta-analytic test of intergroup contact theory. Journal of Personality and Social Psychology, 90 (5), 751–783. https://doi-org.ezproxy.smkb.ac.il/10.1037/0022-3514.90.5.751 Plass, J. L., Homer, B. D., & Kinzer, C. K. (2015). Foundations of Game-Based Learning. Educational Psychologist , 50 (4), 258–283. https://doi.org/10.1080/00461520.2015.1122533 Shonfeld, M., & Gibson, D. (Eds.). (2018). Collaborative learning in a global world . IAP.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODc3OTcw