Chais2025_Heb_and_Eng-web

ע 155 ליאור אליהו, תמי זייפרט ) Van de Pol et al., 2018 (. פעילויות החלל עוררו זרימה קוגניטיבית גבוהה יותר, ייתכן בשל האלמנטים החווייתיים והוויזואליים. סטודנטים עם רקע טכנולוגי חוו רמות זרימה קוגניטיבית ורגשית מוגברות, הדבר עשוי להצביע על הקשר בין הרקע הטכנולוגי לזרימה. נמצאו פערים משמעותיים בין משתתפים עם וללא הפרעת קשב. בעוד סוג הפעילות לא השפיע על הריכוז, בקבוצות גדולות נרשמו אתגרים משמעותיים, בניגוד לחוויה המיטבית בקבוצות קטנות. לסיכום, מרחבים אימרסיבי י ם משפרים למידה בתנאי שמותאמים לצרכים, מ צמצמים מסיחים, וכוללים הנחיה ברורה במסגרת קב וצות קטנות . מקורות קופת חולים לאומית. ) 2013 (. שאלון עזר לאבחון הפרעת קשב וריכוז ותחלואה נלוות עפ"י ה .DSM-IV- נדלה מתוך: https://tinyurl.com/yvar6zks , קפלן ח., ורפאלי ו. , ) 2022 .( למידה מבוססת פרויקט וחוויה מוטיבציונית - רגשית מיטבית בקרב פרחי הוראה: נקודות המבט של תאוריית ההכוונה העצמית ותאוריית הזרימה. בתוך א. גולדשטיין, . ול קוזמינסקי )עורכות ,( פורצים גבולות באקדמיה: שילוב למידה מבוססת פרויקטים בהוראה ) 198-240 (. מכון מופ"ת. רפאלי, ו. ) 2012 .( חוויות של זרימה בלמידה ובהתנסות המעשית בקרב סטודנטים להוראה . המכללה האקדמית לחינוך ע "ש קיי. שרן, ש. ) 1989 (. למידה שיתופית בקבוצות קטנות – סקירה של שיטות ומחקר. עיונים בחינוך , 87 -114 . Alabdulakareem, E., & Jamjoom, M. (2020). Computer-assisted learning for improving ADHD individuals' executive functions through gamified interventions: A review. Entertainment Computing , 33 , 100341. https://doi.org/10.1016/j.entcom.2020.100341 Arbuckle, J. L. (2013). Full information estimation in the presence of incomplete data. In Advanced structural equation modeling (pp. 243-277). Psychology Press. Ayers-Glassey, S., & MacIntyre, P. D. (2024). Investigating emotion dysregulation and the perseveration- and flow-like characteristics of ADHD hyperfocus in Canadian undergraduate students. Psychology of Consciousness: Theory, Research, and Practice, 11 (2), 234–251. https://doi.org/10.1037/cns0000299 Chan, Y. S., Jang, J. T., & Ho, C. S. (2022). Effects of physical exercise on children with attention deficit hyperactivity disorder. Biomedical journal , 45 (2), 265-270. https://doi.org/10.1016/j.bj.2021.11.011. Childers, L., Disz, T., Olson, R., E, P. M., Stevens, R., & Udeshi, T. (2000). Access grid: Immersive group- to-group collaborative visualization . Osti.gov. https://www.osti.gov/biblio/759072 Crisianita, S., & Mandasari, B. (2022). The use of small-group discussion to improve students' speaking skill. Journal of English Language Teaching and Learning , 3 (1), 61–66. https://doi.org/10.33365/jeltl.v3i1.1680 Faria-Ferreira, A. P., Faria Ferreira, P. A., & Marques, C. G. (2021). Motivating for Reading through Transmedia Storytelling: A Case Study with Students from a Middle School in the Médio Tejo Region. Education in the Knowledge Society (EKS) , 22 , e23680. https://doi.org/10.14201/eks.23680 Huang, M., Chabot, S., Carla Faria Leitão, Krueger, T., & Braasch, J. (2023). Spatially-aware group interaction design framework for collaborative room-oriented immersive systems. Applied Ergonomics , 113 , 104076–104076. https://doi.org/10.1016/j.apergo.2023.104076 Jarque, S. (2021). Effectiveness of a Long-Term Training Programme for Teachers in Attention- Deficit/Hyperactivity Disorder on Knowledge and Self-Efficacy. Mathematics , 9 (12), 1–11. https://ideas.repec.org/a/gam/jmathe/v9y2021i12p1414-d577135.html Liao, L. (2006). A Flow Theory Perspective on Learner Motivation and Behavior in Distance Education. Distance Education , 27 (1), 45–62. https://doi.org/10.1080/01587910600653215 Lange, C., Costley, J., & Lock, S. (2016). Informal cooperative learning in small groups: The effect of scaffolding on participation. Issues in Educational Research , 26 (2), 260–279. Mohammadhasani, N., Fardanesh, H., Hatami, J., Mozayani, N., & Fabio, R. A. (2018). The pedagogical agent enhances mathematics learning in ADHD students. Education and Information Technologies , 23 (6), 2299–2308. https://doi.org/10.1007/s10639-018-9710-x

RkJQdWJsaXNoZXIy ODc3OTcw