Chais2025_Heb_and_Eng-web
ע 121 נורית גור - יעיש, שירלי מידז'נסקי מסקנות יש להתייחס למצבים מאתגרים רגשית בבית הספר ולדון בהם בעת מתן הכשרה לסטודנטים להוראה וכחלק מהכשרות הניתנות למנהלי בתי ספר. ב דיונים כאלה , סטודנטים להוראה יכולים להעלות אפשרויות שונות להתנהלות באינטראקציות בין אישיות בבית הספר , ו דרך כך לפתח אסטרטגיות התנהגות וויסות רגשי ות אדפטיבי בעת התמודדות איתן ) Riley, 2010 .( חשיפה של מנהלי בתי ספר להשפעה של תנהגות ה תומכת על הכפופים להם וההשלכות האפשריות שלה יכולה לשכנע אותם בחשיבות של התנהגות כזאת. בנוסף, חשיפה לאינטראקציות שכאלו בסביבה של מציאות מדומה, המאפשרת באופן ייחודי לדמות תרחישים בצורה מציאותית, נראית כדרך מבטיחה וחסכונית לשימוש בהכשרות לסטודנטים להוראה ולמנהלים. באמצעות דימוי של תרחישים מציאותיים, מציאות מדומה מאפשרת לסטודנטים להוראה כלי נטול - איומים לתרגול ולאימון. • ברצוננו להודות למרכז מינרבה לאינטליגנציה אנושית ב מציאות מדומה, רבודה ומשולבת על תמיכתם במחקר זה. מקורות Afifi, A. A., Kotlerman, J. B., Ettner, S. L., & Cowan, M. (2007). Methods for improving regression analysis for skewed continuous or counted responses. Annual Review of Public Health, 28 , 95–111. https://doi.org/10.1146/annurev.publhealth.28.082206.094100 Bowlby, J. (1969/1982). Attachment and loss: Vol. 1. Attachment. Basic Books. Baumeister, R. F., Bratslavsky, E., Muraven, M., and Tice, D. M. (1998). Ego depletion: Is the active self a limited resource? Journal of Personality and Social Psychology, 74, 1252-1265. doi: 10.1037/0022- 3514.74.5.1252 Castro, D. R., Alex, C., Tohar, G., & Kluger, A. N. (2013). The role of active listening in teacher–parent relations and the moderating role of attachment style. International Journal of Listening, 27 (3), 136-145. https://doi.org/10.1080/10904018.2013.813242 Bodenheimer, G., & Shuster, S. M. (2019). Emotional labour, teaching and burnout: Investigating complex relationships. Educational Research , 62 (1), 63–76. https://doi.org/10.1080/00131881.2019.1705868 Dalinger, T., Thomas, K. B., Stansberry, S., & Xiu, Y. (2020). A mixed reality simulation offers strategic practice for pre-service teachers. Computers & Education, 144 , 103696. https://doi.org/10.1016/j.compedu.2019.103696 Fraley, R. C., Waller, N. G., & Brennan, K. A. (2000). An item response theory analysis of self-report measures of adult attachment. Journal of Personality and Social Psychology , 78 (2), 350–365. https://doi.org/10.1037/0022-3514.78.2.350 Granot, D. (2014). The contribution of homeroom teachers' attachment styles and of students' maternal attachment to the explanation of attachment-like relationships between teachers and students with disabilities. American Journal of Educational Research, 2(9), 764-774. Gur-Yaish (2023, March). Attachment anxiety, stress appraisal of conflictual situations in school and burnout among teachers [Poster presentation]. The 4th International Convention of Psychological Science , Brussels, Belgium . Howard, M. C., Gutworth, M. B., & Jacobs, R. R., (2021). A meta-analysis of virtual reality training programs. Computers in Human Behavior, 121 , 106808. https://doi.org/10.1016/j.chb.2021.106808 Karsenti, T., & Collin, S. (2013). Why are new teachers leaving the profession? Results of a Canada-wide survey. Education, 3 (3), 141-149 . https://doi.org/10.5923/j.edu.20130303.01 Lazarus, R. S., & Folkman, S. (1984). Stress, appraisal, and coping . Springer . Lifshin, U., Kleinerman, I. B., Shaver, P. R., & Mikulincer, M. (2020). Teachers' attachment orientations and children's school adjustment: Evidence from a longitudinal study of first graders. Journal of Social and Personal Relationships, 37(2), 559-580. Maas, J., Schoch, S., Scholz, U., Rackow, P., Schüler, J., Wegner, M., & Keller, R. (2022). School principals' social support and teachers' basic need satisfaction: The mediating role of job demands and job resources. Social Psychology of Education, 25 (6), 1545-1562.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODc3OTcw