Chais2025_Heb_and_Eng-web
xii ע 12:30-11:00 א מושב )בוקר( א 1 הרצאות מלאות : ) אולם נוידרפר ( טכנולוגיה בשירות אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים יו"ר: פרופ' סיגל עדן ) אוניברסיט ת בר - אילן ( גשרים רגשיים: תוכנית ממוחשבת בתיווך מורים לתמיכה בילדים עם אוטיזם יפעת בר ) אוניברסיטת בר - אילן (, עפר גולן ) אוניברסיטת בר - אילן (, סיגל עדן ) אוניברסיטת בר - אילן ( מאחורי המסך: בריונות ברשת וניתוק מוסרי בקרב ילדים עם הפרעת התנהגות סיגל עדן )אוניברסיטת בר - אילן(, אסנת לנדאו )אוניברסיטת בר - אילן( התפקיד הכפול של טכנולוגיה: הנעה ומדידה של מעורבות תלמידים בסיכון הלומדים מתמטיקה באמצעות תכנון והדפסה בתלת - ממד לאורה לוין )מכללת סמינר הקיבוצים(, סיגל - חוה רותם )אוניברסיטת אוטרכט, הולנד(, ישראל צימרמן )ברנקו וייס( יחווי ת השימוש בסיפורים חברתיים שנוצרו על - ידי בינה מלאכותית ) AI ( ככלי התערבות התנהגותי אצל ילדים בזמן משבר נחמי זקלס )אונ יברסיטת בר - אילן(, טלי גזית )אונ יברסיטת בר - אילן( א 2 הרצאות מלאות : ) צ'ייס אולם ( שילוב AI במערכת החינוך: מבטם של מורים יו"ר: פרופ' גילה קורץ ) HIT מכון טכנולוגי חולון ( כיצד ניתן לשלב בינה מלאכותית יוצרת בחינוך על - יסודי? תובנות מפעילויות למידה ראשוניות של מורים לירון לוי - נדב )האוניברסיטה הפתוחה(, תמר שמיר - ענבל )האוניברסיטה הפתוחה(, אינה בלאו )האוניברסיטה הפתוחה( פיתוח מקצועי למורים לשילוב בינה מלאכותית גנרטיבית בחינוך: מיומנויות טכנו - פדגוגיות, יישומים מעשיים ואתגרים ליאורה רודריג )האוניברסיטה הפתוחה( , אינה בלאו )האוניברסיטה הפתוחה( , שמיר תמר - ענבל )האוניברסיטה הפתוחה( "אנחנו צריכים יותר מכלים": בחינת האתגרים בפיתוח מקצועי ממוקד בינה מלאכותית באמצעות מודל DigCompEdu AI Supplement מעיין שי סייג )האוניברסיטה הפתוחה ,( אינה בלאו )האוניברסיטה הפתוחה ,( אורית אבידב - אונגר ) המכללה האקדמית אחוה, האוניברסיטה הפתוחה( בחינת הידע הטכנולוגי - פדגוגי - תוכני בשילוב GenAI בקרב מורים בישראל רעות ביבי )HIT מכון טכנולוגי חולון(, גילה קורץ ) HIT מכון טכנולוגי חולון (
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODc3OTcw