Chais2025_Heb_and_Eng-web

ע 99 רעות ביבי, גילה קורץ איור 2 . מודל המחקר לאחר ניתוח הנתונים הסטטיסטי )הערה: p < 0.01 (** מענה לשאלת המחקר הראשונה במסגרת שאלת המחקר הראשונה בחנו את ההבדל בממוצעי רכיבי מודל ה - Intelligent TPACK בין מורים שהשתתפו בהשתלמות בנושא שילוב כלי GenAI בהוראה לבין מורים שלא השתתפו. הבדלים אלה נבחנו באמצעות מבחן T למקרים בלתי תלויים )טבלה 4 .( טבלה 4 . הבדלים מובהקים בין משתני המחקר לבין השתתפות ב השתלמות נושא ב שילוב GenAI בהוראה מורים שהשתתפו בהשתלמות ) N=107 ( מורים שלא השתתפו בהשתלמות ) N=33 ( הבדל משתנה M SD M SD t ידע טכנולוגי מבוסס בינה מלאכותית (Intelligent-TK) 3.97 .870 3.27 1.25 3.610* ידע תוכני - טכנולוגי מבוסס בינה מלאכותית (Intelligent-TCK) 3.93 .890 2.90 1.32 5.065* ידע טכנולוגי - פדגוגי מבוסס בינה מלאכותית ) Intelligent-TPK ( 3.37 .930 2.93 1.13 2.285* ידע פדגוגי - טכנולוגי - תוכני מבוסס בינה מלאכותית (Intelligent-TPACK) 3.14 1.09 2.38 1.20 3.360* אתיקה (Ethics) 2.57 1.06 2.04 1.34 2.334* הערות: 1 . p < .01 * 2 . SD סטיית תקן, = M ממוצע; = ידע תוכני - טכנולוגי ) Intelligent-TCK ( אתיקה ) Ethics ( ידע טכנולוגי ) Intelligent-TK ( ידע פדגוגי - טכנולוגי - תוכני ) Intelligent-TPACK ( ** 60. ** 74. ** 73. ** 59. ידע טכנולוגי - פדגוגי ) Intelligent-TPK ( ** 70.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODc3OTcw