Chais2025_Heb_and_Eng-web
ע 97 רעות ביבי, גילה קורץ TPK6 אני יכול לפענח ולהבין אזהרות והערות המופקות מכלים מבוססי בינה מלאכותית, במטרה לסייע ולתמוך בתהליכי הלמידה של תלמידים. TPK7 TPK7 : אני מכיר כלים מבוססי בינה מלאכותית שיכולים לסייע בעידוד המוטיבציה של התלמידים ללמוד, ויודע כיצד לבחור ולהשתמש בהם באופן יעיל למטרה זו. ידע תוכני - טכנולוגי מבוסס בינה מלאכותית ) Intelligent-TCK ( TCK1 אני יודע להשתמש בכלים מבוססי בינה מלאכותית כדי לחפש חומר לימודי בתחום ההוראה שלי. TCK2 אני מודע למגוון כלים מבוססי בינה מלאכותית שנמצאים בשימוש אצל אנשי מקצוע בתחום ההוראה שלי. TCK3 אני יכול להעריך את השימוש בכלים מבוססי בינה מלאכותית כדי להבין טוב יותר את תכני תחום ההוראה שלי. TCK4 אני יודע איך לנצל את הכלים הספציפיים מבוססי בינה מלאכותית לתחום ההוראה שלי )לדוג', צ'אט בוט מתמטי(. ידע פדגוגי - טכנולוגי - תוכני מבוסס בינה מלאכותית ) Intelligent-TPACK ( TPACK1 בהוראת התחום שלי, אני יודע איך להשתמש בכלים שונים מבוססי בינה מלאכותית עבור משוב מותאם ללומד. TPACK2 בתחום ההוראה שלי, אני יודע איך להשתמש בכלים שונים מבוססי בינה מלאכותית עבור למידה מותאמת אישית. TPACK3 בהוראת התחום שלי, אני יודע איך להשתמש בכלים שונים מבוססי בינה מלאכותית עבור משוב בזמן אמת. TPACK4 אני יכול ללמד נושא באמצעות כלים מבוססי בינה מלאכותית במגוון אסטרטגיות הוראה. לדוגמה, שימוש במערכת המלצה שתמליץ לתלמידים על תוכן רלוונטי בהתאם לרמתם. TPACK5 אני יכול לשלב באופן מיטבי בין התוכן שאני מלמד בשיעור, כלים מבוססי בינה מלאכותית ואסטרטגיות הוראה. TPACK6 אני יכול לשמש כמנטור ומוביל חדשנות בהוראה בקרב עמיתיי לשילוב כלים מבוססי בינה מלאכותית בתחום ההוראה שלנו. TPACK7 אני יודע לבחור במגוון כלים מבוססי בינה מלאכותית כדי לעקוב אחר למידת התלמידים בתהליך ההוראה שלי. אתיקה ) Ethics ( Ethics1 אני יכול להעריך באיזו מידה כלים מבוססי בינה מלאכותית מביאים בחשבון הבדלים אישיים )למשל, גזע ומגדר( של כל התלמידים שלי. Ethics2 אני יכול להעריך באיזו מידה כלים מבוססי בינה מלאכותית פועלים בהוגנות כלפי כל התלמידים שלי. Ethics3 אני יכול להבין את הצידוק לכל החלטה שמתקבלת על ידי כלי מבוסס בינה מלאכותית. Ethics4 אני יכול לזהות את המפתחים שמשפיעים על תכנון ופיתוח כלים מבוססי בינה מלאכותית. כל ההיגדים, למעט נתוני הרקע, דורגו באמצעות סולם ליקרט ) 1 – במידה מועטה מאד/כלל לא, 5 – במידה רבה מאד(. הנתונים נותחו בעזרת תוכנת ה - SPSS וכללו מבחני שכיחויות, מבחני T למדגמים תלויים ומתאמים מסוג פירסון .
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODc3OTcw