Asad-Azi_Shai-Yehezkelli-Catalog

13 כשהוא מעמיק, הוא מפתח אלמנט של שלווה. כשהוא גולש למחוזות השחור הוא הופך לעלטה החורגת מן 6 האנושיות, כמו צלילה בתהומות שאין להם קצה ואין אנו יכולים להשיג אותם". ), אשר בציורי הדיוקנאות שלו תאר 1666-1582 מקור השראה נוסף וחשוב בציוריו של עזי הוא הצייר פרנץ האלס ( מחייהם של אנשים פשוטים, והתמקד בפרשנות הפסיכולוגית של דמויותיו. כך גם עזי, המרבה לעסוק בשאלות של זהות ושייכות, מבטא בעבודותיו פעולות פשוטות, יום־יומיות וחוויות של ארעיות. עבודות רבות של עזי, מסדָרות שונות ולאורך שנים, עוסקות בגוף. בחברה הערבית זוהי טריטוריה מוגנת, והשיח על אודותיו מרוחק, סימבולי ואניגמטי, עצם הבחירה להתעמק בו היא מעשה ייחודי, יוצא דופן ואמיץ. , הדמות אינה מזוהה וקשה להבחין במינה. גופה עירום בתנוחה עוברית 36 ללא כותרת ו 35 ללא כותרת בציורים מקופלת, והיא חסרת פרופורציה בהשוואה לחמור הלבן שעליו היא רוכבת. אם תימתח ותתיישר, תהיה כפולה ממנו בגודלה, או אף יותר. בציורים אלו ניצבת על כתף הדמות ציפור הנראית כעוף דורס, עיט או בז, שאולף לשמור על קשר עם בעליו. הציפור נטועה כאיבר נוסף על הכתף. שני ציורים אלו מדגישים את עיסוקו של עזי בשפת הציור. הוא אינו חוקר את הסצנה עצמה, אלא את השפה הציורית הבונה אותה. בעזרת הציור הפיגורטיבי, הוא חוקר את המרכיבים הבסיסיים של השפה הציורית: איכויות של קו, של כתם ושל צבע. החמור והנוף המושגי סביבו עשויים מאותם חומרים, מאותן נגיעות מכחול, מאותו לבן בסיסי, מאותו קו מחפש. אין הבדל משמעותי בין גוף חמורי לבין גוף נופי. . 1912 מאת וסילי קנדינסקי, על הרוחני באמנות, בייחוד בציור מתוך 6 2021 , 35 ללא כותרת אסד עזי, 2012 , 36 ללא כותרת אסד עזי,

RkJQdWJsaXNoZXIy ODc3OTcw