מילות מפתח: תקשורת פה לאוזן; השפעות חברתיות; התנהגות צרכנים
ד"ר אדית שלו היא חוקרת בתחום התנהגות צרכנים במחלקה לניהול וכלכלה באוניברסיטה הפתוחה. את עבודת הדוקטורט שלה, שעוסקת בהשוואות חברתיות לצרכנים מסטטוס נמוך, סיימה בבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת ניו יורק. כיום מחקריה מתמקדים בתהליכי תקשורת והשפעה חברתית בהקשרים צרכניים. לדוגמה, היא חוקרת כיצד רשתות חברתיות משפיעות על נטייה לקונפורמיות בהתנהגות צרכנית. במחקר אחר היא בוחנת כיצד חברים בקבוצות מיעוט מגיבים למסרי תמיכה מצד משפיעני רשת.
מחקריה זכו למימון הקרן הלאומית למדע (ISF) והמכון למדע שיווקי (Marketing Science Institute). היא היתה בין המארגנים של הכנס השנתי Marketing in Israel. היא חברת מערכת בכתב העת Journal of consumer Psychology וחברה בוועדות שיפוט של כנסים בינלאומיים בתחומי התנהגות צרכנים.